כתבה מתוך “מנהלי שיווק מצייצים”

עושים טוב: הכירו את מירה פרידמן חמו יו”ר עמותת עתיד בטוח

פורסם ב-27 בינואר 2018 ע”י  מערכת האתר – מנהלי שיווק מצייצים

 

עושים טוב הוא מדור תוכן משלים שמכיר לכם את האנשים שמאחורי מושכות השיווק של העמותות והארגונים הקהילתיים המובילים בישראל וגם רותם את כוחה של הקהילה בכדי לסייע מקצועית לאותם ארגונים – והפעם, היכרות עם מירה חמו, יושבת ראש עמותת עתיד בטוח, העוסקת במניעת אלימות נוער.

ספרי על העמותה ועל הפעילות:

“עתיד בטוח” היא עמותה של חברים בכירים רבים מהקהילה העסקית, מעולם המשפט, האקדמיה והחינוך – שהתארגנו לפני 12 שנים על רקע העלייה החמורה באלימות בקרב הילדים והנוער בישראל ופועלים בהתנדבות מלאה. אנו מפעילים בכל שנה כ-100 תכניות לפיתוח מנהיגות ויזמות ולמניעת אלימות בקרב ילדים ונוער.

במסגרת התוכנית, המנהיגים הצעירים זוכים לליווי צמוד של מדריך סטודנט – הזוכה במלגה – שמצייד אותם בכלים מעשיים למנוע את קורבנות האלימות, ומכשיר אותם לפעול כשגרירים לבניית חברה בטוחה יותר. המנהיגים הצעירים מתכננים ומבצעים מיזמים חברתיים עצמאיים שנועדו למנוע אלימות, בריונות ושיימינג ברשת, הסתה וגזענות, ומהווים חונכים ודמות לחיקוי עבור חבריהם. אנו שמים דגש על שת”פ עם ההורים, המחנכים, גורמים עירוניים וממשלתיים – ליצירת Collective Impact והשפעה עמוקה ומתמשכת.

מה מייחד את העמותה?

התוכניות מכוונות לכלל הילדים והנוער, ולא רק למי שכבר נפגע – כדי להציל לפני שזה מתחיל. הפעלת התוכניות ע”י סטודנטים צעירים הקרובים למנהיגים הצעירים בגילם – יוצרת השפעה עמוקה וארוכת טווח הן על בני הנוער בפעילותם למנוע אלימות ולהשפיע על חבריהם והן על הסטודנטים עצמם. בנוסף, ההתנדבות המלאה של חברי העמותה הבכירים מהווה מודל ומאפשרת לנו להשקיע את הרוב המוחלט של התרומות בילדים עצמם.

מה האתגר השיווקי מולו אנחנו מתמודדים בעמותה?

משאבים מצומצמים.

חסרה חשיפה תקשורתית, נראות ופרסום לפעילות העמותה.

הישג שיווקי שאני גאה בו במיוחד?

אימוץ “עתיד בטוח” ע”י בית ההשקעות “טנדם קפיטל” בכנס העשור שלהם להשקעות גלובליות.

מה לא הצלחת לקדם?

חשיפה רחבה ומשמעותית יותר של פעילות “עתיד בטוח”.

מה הייתי רוצה לקדם?

את הפעילות המתקיימת ב”עתיד בטוח” במטרה להקים כמה שיותר נבחרות של ילדים ובני נוער כשגרירים למניעת אלימות.

איזו עזרה תרצו לקבל מאנשי השיווק בקהילה?

בעידן הרשתות החברתיות, האלימות מלווה את הילד בכל מקום – מאחר והוא אינו מתנתק מהסמארטפון. הבית אף הוא אינו מהווה מקום מפלט: כל ילד עלול להפוך לקורבן של תכנים פוגעניים ושיימינג בקבוצות ווטסאפ.  לכן, ב”עתיד בטוח” אנו מתמקדים במיוחד במניעת קורבנות האלימות והבריונות ברשתות החברתיות. נשמח לקבל סיוע בפרסום פעילותנו והמלצות לאפשרויות רתימת קהילת ההייטק לאתגר.

דוגמא לפעילות כנגד שיימינג של העמותה – מנהיגות צעירה, שיר השיימינג: